کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید Xbox One سرعت را تا 50 درصد افزایش میدهد

به گفته ی مایکروسافت گیمیرها میتوانند سطح جدیدی از سرعت و کارایی را تجربه کنند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ آپدیت جدید
Xbox One Experience که در نوابر عرضه خواهد شد سرعت برخی از عملکردهای سیستمی این کنسول را تا 50 درصد بهبود خواهد بخشید. این ها اظهارات رییس بخش مهندسی Xbox، Mike Ybarra درباره ی آپدیت جدید بود.

Ybarra گفت که مایکروسافت در حال آماده کردن دیتاهای لازم برای Xbox 360، Xbox One و مدل جدید Xbox One Experience (که برای برخی از تسترها در دسترس هست) می باشد، و در برخی موارد سرعت عملکردهایی را کاملا بهبود خواهد بخشید. ویژگی های مربوط به بازی آن تا 50 درصد افزایش سرعت را در خود خواهند دید، اما کدام ویژگی دقیقا ذکر نشد. در کل Ybarra گفت که طرفداران میتوانند انتظار سطح جدیدی از سرعت و عملکرد را در این کنسول داشته باشند.

مدل جدید Xbox یعنی Xbox Experience در نوامبر در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. همچنین آپدیتی هم برای Xbox 360 در آن زمان عرضه خواهد شد، در این آپدیت یک Guide جدید، صفحه ی Home بازطراحی شده و یک بخش جدید در قسمت Community در نظر گرفته شده است. Ybarra اعلام کرد که ویژگی های جدید "accessibility” (دسترسی) هم به منظور اطمینان از گسترش Xbox One در بزرگترین بازارهای موجود معرفی خواهد شد.

شما همچنین میتوانید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره ی Xbox One Experience به این صفحه مراجعه کنید.

Yabarra درباره ی تلفیق ویندوز 10 با Xbox هم مطالبی را عنوان کرد. او گفت آوردن سیستم عامل به Xbox One به این سادگی ها هم که شما فکر میکنید نیست، و اشاره کرد که در تیمی همکاری میکند که در حال ساخت یک نسخه ی به شدت خصوصی سازه شده از ویندوز 10 برای Xbox One هستند. این سیستم عامل OneCore نام خواهد داشت.

Ybarra همچنین گفت:" ویندوز 10 در دسکتاپ حرکت روبه جلویی برای مایکروسافت به حساب میرود و ما میخواهیم که همه ی آن ویژگی ها را به Xbox One هم اضافه کنیم."

در پایان آگوست ویندوز 10 بر روی 75 میلیون دستگاه نصب شده بود. هدف مایکروسافت این است که تا سال 2018 بتواند به رکورد یک میلیارد دستگاه برای ویندوز 10 برسد. در آخرین اخبار منتشره توسط بخش خبری Xbox یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرد که Xbox One دقیقا یک دستگاه ویندوزی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28285 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/06/26 تعداد مشاهده: 2298
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر